20 Temmuz 2013 Cumartesi

Rihanna & Gri Saçları

Herkese merhaba! Sizlere öncelikle "Evde denemeyin!" uyarısı yapmak ardından Rihanna'nın son günlerde yarattığı saç krizinden bahsetmek istiyorum. Hayır tamam Rihanna'dır ne yapsa yeridir ama hiç aklıma gelmezdi. Bir gece ansızın instagram'da dolanırken gördüm ve ilk anda sevsem mi sevmesem mi bilemedim. Sonrasında dedim ki "amaaaan sanki sen yapsan yakışacak." Ve sonradan inanın bana bu kadar mı yakışır diye açıp açıp baktım. Hakikaten kadın boşuna Rihanna olmamış... Neyse ben gidip düzleştiriciyi prize takıp saçlarımı düzleştireyim.



  



Başta 50 yaş üstü siyah saçlı kadınların saçları beyazlamaya başlayınca grileşir ya ona benzettim ama sonra kendime tokat atıp Rihanna'dan bahsediyoruz üst komşum Neriman Yenge'den değil dedim.

Dipleri 10 cm. çıkmış sarı saçlarından iyidir diye düşünüyorum ve undercut'tan vazgeçmemesi gerektiğini burdan kendisine iletiyorum.

Official olarak takip etmek isterseniz ( hala takip etmiyorsanız ) instagram : @badgalriri

Bu arada instagram yorumlarına bir göz atarsanız bazı Türk arkadaşlarımız nasıl kendilerini belli ediyor görebilirsiniz :)  "go back to black!" , " go back to red " yazılmış altına da bizimkiler " her bok nasıl yakışıyo he" yazmış. AHAHAHAH. Allah'ım sen biz Türkleri koru. 

Herkese sevgiler. Saçlarınızı griye boyatmadığınız günler diliyorum. 


3 yorum:

  1. Bana ışıktan gri görünüyormuş gibi geldi ama 3 fotoğrafta da tesadüf olamaz değil mi? öyle inanmak istedim herhalde ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok gerçekten gri :) buradan da ulaşabilirsiniz.

      http://www.splashnewsonline.com/2013-07-19/rihanna-debuts-grey-hair-in-london/spl580097_010-wm900-jpg/

      Sil
  2. kesin gri..Bu keyifli post için teşekkürler.Bana da beklerim. www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil