24 Aralık 2012 Pazartesi

undercut

Hep isteyip ama asla yapamayacağım bir şey olarak : undercut.
Neden derseniz;çünkü sadece 100 kişinin 1 tanesinde güzel durduğunu düşünüyorum hatta ve bazen onda bile Üvey Baba dizisinin Lamia'sı gibi durmakta.Eğer ben de Rihanna olsaydım anca o zaman yapardım.Ama olsun yine de bi trend olarak :  undercut . 

mini itiraf : blog için resim bakarken hiç tam istediğim bir resim bulamadım.o yüzden buraya koyduğum resimleri hep eleştireceğim.ksr bkmyn kzlr.....



Aralarından en beğendiğimle (gerçi tek) başlayayım dedim.Bak ne güzel küçücük burnun güzel dudakların var.Sana yakışıcak tabi bana mi yakışacak?  


Ah be canımın içi.Ah be Cansever'im.Ah be bitanem. Keşke sana ben değil de annem burda olsaydı o yorum yapsaydı.Şahtın da şahbaz olmuşsun.Hem undercut hem de bu rasta gerçekten brava.Zaten diğer yaptıklarına yorum bile yapamiciiiim.Senin melek dövmenden melek olmadığını hepimiz anladık.NYS BLEMYRM.


                                        Sen cool bir kızımızsın.Sana puanım 9 kanka.


   Umarım tek başına bir ormanda ilerlerken umarım birkaç kaplan seni kovalar da kaçamazsın.Kaçamayasıca.Küpelerin hoş ama yetmez.


senin burda ne işin var ben bu resmi neden buraya koydum bilemedim ama kaldırmak çok zor geldi :(


Hayatın sillesini yemiş,feleğin çemberinden geçmiş arkadaşım benim. Arkadaki merdiven ne? Sen nerdesin? Baş parmaktaki yüzük nedir? Napıyon sen ya ? :( Ama fikrini sevdim.


Bak şimdi.O güzeller güzeli tenine o güzeller güzeli yüzüne biraz fazla olmamış mı bu?Hani tamam sana yakışmayacak da bana mı yakışacak biliyorum,tamam biliyorum dedim ama bir basamak daha az olsaydı daha iyi olurdu.Benim fikrim bu yönde tatlım..Saçların zaten çok güzel.Yüzün güzel.I'm Hakan Akkaya and i know it.
 -

Ah be benim Tatu dinleyen canım kızım.Senin bu derbeder pozların ne olacak?Asi duruşunun altında soğuk havalarda iki kat çorap giyen tavrın var biliyorum.Hayır neye isyanın be kuzucum noldu rocker sevgilin seni aldattı mı :(((( Olmamış I DON'T WANT YOU. Aldın mesajı ;) Ayrıca o tarz kulak deldirmeler artık moda değil haberin olsun.Onu da ben mi söyliyim?


"ABAAAAAART!!" dediğimi duyar gibi oldunuz değil mi? Sen daha çok bizim komşunun askerden gelen oğlu İzzet gibi olmuşsun be marmelatım..Sana yorum yaparak kendimi yoramam hiç....

                                                                 Bizimlasın.


 En beğendiğim 2.sin bebişim. Eğer senin tarzında biri olsaydım,aynen bu şekil olmak isterdim. Çok beğendim çok beğendim çok çok çok beğendim. 


Bu burun,bu dudak. Kıskançlıktan gideyim de kendime perçem keseyim bari. Napayım.


Artık yeter. Sanırım olay burunda bitiyor arkadaşlar. Bu saç rengi bile nasıl tontiş durmuş canım.

and the oscar goes to : 




Bitanem. En çok bu saç sana yakışıyor. Ve hiçbirimiz Bi Rihanna Değiliz! O yüzden en iyisi güzel güzel saçlarımızla,gerek örerek gerek at kuyruğu yaparak hayatımıza devam edelim.Kimine bebek gibi duran saç modelleri kimine Rober Hatemo duruyor.Lanet olsun bu dünyaya..

Not: Rober Hatemo için buraya tıklayalım. ROBER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder