21 Ağustos 2012 Salı

Kaç çeşit insan var?

Dünya gerçekten çok küçük ve bu küçücük dünyada kaç çeşit insan var hiçbir zaman bilemeyeceğiz. Ama inanın çok çeşit insan var! Hani "cins cins" insanlar derken gerçekten çok "cins" insanlar var.




Kıskanç İnsanlar :




hahahahah!




çocuğa yazık :((((

Allah'ım yarabbim uzak tut bunları herkesten.Kendisi bir şey olmayıp da kıskanç olan,ona buna neyin ne olduğunu bilmeden yorum yapan,çekemeyip karşısındakini boklayan insanlar bu grubumuzda.Kıskançlık her bayanın ruhunda vardır bunu kimse inkar etmez ama "kıskançlık" derken , sevgiliye olandan bahsetmiyorum.Onu bunu,bazen arkadaşını bazen de en yakın arkadaşını kıskananlardan bahsediyorum.
Bazen çok çok saplantılı hale gelebilirler.Tamam sadakat hepimizi için çok önemli ama bu tür insanlar resmen her nefesinde şüpheyle sadakati sorgularlar.Bazen en ufak belirsizlik yaşamlarını alt üst eder,adeta delirirler. 
# biliyoruz da konuşuyoruz.


Kuşkucu İnsanlar : 

Bunların sevgililerine öncelikle Allah'tan sabır diliyorum.En çok onlar çekiyodur bu zorluğu bebişler ya :(( 
"Nerdesin???????"
"Kimler var??????Doğru söyle!!!??" 
"bni svmysn yha :((( "
"Yalan atmıyosun dimi???"
....

ve bunun diğer örnekleri bu kuşkucu insanların günde 238198329810 kere kurduğu cümlelerdendir.Bir temele dayanmasa bile sürekli bir kuşku,şüphe peşindedirler.Ama bilmezler ki en çok zararı kendilerine verdiklerini..


Alıngan İnsanlar :





Bunların da arkadaşlarına sabır diliyorum.Ne desem alınmaz diye düşünmekten kafayı yiyo adam ya.Onu desen kırılır bunu desen üstüne alınır.Gerçekten alınılmıcak şeyleri alınan insanlar var.Basit söz ve olayları kendine göre kurgular ve üstüne alınır. DÜNYA SENİN ETRAFINDA DÖNMÜYO KADIN! Önce bunu öğren.

Kinci İnsanlar :




Bi kinci olamadım gitti.Eskiden kinci olanların hiç kırılmadığını falan düşünürdüm.Kin tutmak bence sabır işi.Ben beceremiyorum hemen sinirlenip hemen sönüyorum :(( Bu tip insanlarda "görmezden gelme" kavramı yoktur. Hele kinci insanımız kadınsa , adamı mahveder. O kadar diyim ben.

Fazla Öfkeli İnsanlar :





Böyle insan görünce direkt kaç.Direkt. Ani öfkelenen,bir dakika önce canım cicim kuşum modundan bir dakika sonra öfke moduna geçen insanı hiç sevmiyorum.Herkes sinirlenebilir ama öfkeni kontrol etmeyi bilmelisin arkadaşım.

Sürekli Kendi İstediği Olsun Diyen İnsan (!) 




Ben en çok bu insanları sevmiyorum.Hele böyle etrafınızda arkadaşınız varsa hayat bazen çok çekilmez olabiliyor.Nefretlik yani bu tarz insanlar.Allah'ım ben belki onu yapmak istemiyorum.Neden hep sen ?
Ve bu insanların en önemli bir diğer özelliği de 1 kerecik bile onun istediğini yapmazsanız,onun çemberinin dışına çıkarsanız bir daha sizden kötüsü yoktur.Bu böyledir.


# Bu çeşit insanlar hepimizin etrafında.Belki biz de bazen istemeden böyle olabiliyoruz ama unutmayalım ki , nasıl bir karakterimiz olursa olsun öncelikle kendimiz olalım. Ne demişler : stay strong and be yourself!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder