18 Şubat 2013 Pazartesi

Beyonce & Hadise

Son zamanlarda toplum olarak çok önemli bir soruna sahibiz.Evet konu Hadise'nin kendini Beyonce sanması.Bu kanayan yaraya parmak basmayı,bir nebze de olsa Hadise'ye haddini bildirmeyi kendime borç bildim.Blogumu takip ediyosanız ya da sadece birkaç postuma baktıysanız bile Beyonce hayranlığımı biliyorsunuzdur.O yüzden de gurbetçi Hadise'ye hepinizden +10 daha sinirliyim.

Bi kere sen kimsin be Hadise Açıkgöz?  


Beyonce gibi bir  fiziğe sahip olmadığın,Beyonce gibi bir "sese" sahip olamadığın sürece içi boş olan benzerliklerdir bunlar.Çoğu resimde özellikle de albüm kapaklarında binlerce oynanma olduğunu günümüzde bilmeyen arkadaş kaldığını sanmıyorum.Aynı seviyede ağzını açıp aynı sayıda dişini gösterince Beyonce olmuyosun ama bunu sana söylemediler galiba :(



Hmm...Sarı renk elbise giydiğinde gerçekten çok benzemişsin.İnanamıyorum.Gerçekten böyle sarı bir elbiseyi Mehmet Ali Alabora giyse bu kadar Beyonce olurdu. Bence bu resminde Demet Akalın'a daha çok benzemişsin. 



Yukarıda albüm kapaklarında birçok oynama oluyor dedim ama kliplerde de bu kadar rol çalınmaz ki arkadaşım..BU NE! Mutlu bana bir şey oluyo.



Birkaç yerde "evet bacak kalınlığı olarak benziyorlar" diye yazmışlar. Bacak kalın olunca Hadise , ayılar ayısı güncü Melahat ablayken , Beyonce dünyanın en seksi kalçalarına sahip kadınlardan oluyor. Evet belki çubuk kraker bacaklarına sahip değil ve evet belki ben de onun avukatı değilim ama kendinize gelin ya. 



Altın Kelebek rezaletini asla unutacağımı sanma."Seksi" dans anlayışın senin buysa,ben bir daha dans görmek istemiyorum.Çok iyi hatırlıyorum annemle izliyorduk ve kadın senin adına utanmıştı."İyice kendini şaşırdı bu kızcağız" demişti.Zaten o zamanki bacakların adeta bir çam yarması....Bide beyazlar giymişsin kabak gibi.Seni Hakan Akkaya görmesin yemin ediyorum o sakallarını keser o kapattığı gömlek düğmeleri patlar adamın  ölür acısından.



Tek ortak noktanız GQ kapağına çıkmak olabilir. Bir de bir delinin kuyuya attığı "çok benziyosunuz yea" lafı.



Tek bir elin duruşu bile insanı nereden nereye götürüyor bilmem anlatabildim mi? He Beyonce hiç mi böyle hareketler yapmıyo derseniz evet bazen kralını yapıyo.Ama nedense onda bu derece basit durmuyo bence.Gel sen yap nasıl durucak derseniz,ben kendimi ona benzetmiyorum yani aşkitolar.


Görüntüyü eğer hadi bir kenara bırakalım dersek ; şarkı söyleyiş,hareket ve whoooooaaa" diye 'yersiz' bağırışlarınla bizi çileden çıkartıyosun.Şimdi Beyonce öyle bağırıyor ama İngilizce söylediği için komik gelmiyor ama sen her şarkı sırasında söz durdu mu "whoooaaa" diye bağırma ablacım.Lütfen. 


İyi ki Sinan Akçıl'la ayrıldınız da onu da Jay-Z sanmadın.Yüce Allah'ım korudu.



Bu resimde üstündeki pembe PENYE elbiseden bozma şeyi sanırım bizim evin önüne kurulan perşembe pazarından aldın ve ilerideki 1 milyoncudan o küpeleri alıp kombinledin.Bizimla deyılsın gurbetçi dostum düm tek tek.



Birinde seksi kalçalar görürken birinde eski bi bindallıdan bozma dünya çirkini bi şey 
içinde avına bakınan bir yavru ceylan görüyoruz :( 

Yavru ceylan demişken post için resimler araştırırken bulduğum bu resmi de sizinle mutlaka paylaşmalıyım diye düşündüm.



3 leopar....3 leopar deseni..1 dünya starı,idol...1 ürkek bakışlar içinde türkücülerin şahı...1 gurbetçi....



Bu yazımı bitirirken umarım bitanem Beyonce bunu sonsuza kadar okumaz (sanki her gün takip ediyormuş da bu yazımı okumaz demişim gibi oldu) ve böyle bir benzetilmeden sonsuza kadar habersiz bir şekilde yaşar.Kadın neresiyle güler demiyorum ona dokunacağını düşünmüyorum.Uff nys snne be slk sinek de küçüktür ama mide bulandırır taam mı!

Hadise...Lütfen..Artık benzemek için uğraşma...Bırak seni sevenler böyle sevsin tamam mı deli oğlan :( 
Bi Beyonce Knowles değilsin , üzgünüm.




8 yorum:

  1. Yooook artık diyorum!!!!! Hadise'yi hazetmezdim pek zaten, ama şu yazı gözümü açtı resmen su an kendisinden tiksiniyorum. =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiiim :)) ben düşündüklerimi yazdım :))

      Sil
  2. Gulmekten kendimden gectim :) Ara ara kantarin topuzu agir kacmis ama haklilik payi da yok degil :)))))

    YanıtlaSil
  3. superr ezik hadise

    YanıtlaSil
  4. Aman Allahim, kendini benzettigini dusunuyordum ama detaylara inip hic bakmamistim. Resmen herseyi almis kendine uydurmus!
    Visal'le cok buyuk bir dususe girdi zaten Hadise, 'biryerlerini acarak meshur olma' durumu bu.
    Tanidigim hic bir erkekde kendisine ilgi duymuyor, annenin dedigi gibi, ne hale girdi bu kiz?
    Turkiyede az salak degil, bunun gibi birine agzi acik bakiorlar.
    Keske makyajsiz resminide koysaymissin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet söylediklerine kesinlikle katiliyorum:) Merakla izliyorum bundan sonraki hamlelerini,sevgiler :)

      Sil
  5. Sonunda ayni fikirde oldugum birini buldum. En gicik oldugum ünlü, tarzi olmadigi gibi sesini de sevmiyorum ben. Kralicesin ! Cok iyi anlatmissin bu basit taklitciyi.

    YanıtlaSil