2 Şubat 2013 Cumartesi

2013 Kış Trendleri


2. ayın 2. günü. Az kaldı bir ay sonra Mart'a girip oradan dünyalar güzeli bahara geçiş yapıyoruz.Bu pazar gününde 2013 kışında herkes neler giydi,neler moda oldu onları sizlerle paylaşmak istedim.Çünkü inanın başka hiçbir işim yoktu :) 

Renk olarak : Bordo 


Ojeden kazağa,çantadan ayakkabıya herkeste mutlaka en az 1 parça bordo bir şey vardır.Yoksa da bu kışın sonunda mutlaka olacaktır.Ben özellikle bordo kazak ve gömlek kombinini çok beğeniyorum.

"Barok" Fall / Winter 2013 Trends : Baroque  yazdığımı düşünün buraya.  


Şimdi nereden başlasam bilemiyorum.Benim sanırım sonsuza kadar bu trendle aram iyi olmayacak.Kimin üzerinde görürsem göreyim direkt aklıma annemle beraber gittiğimiz kına geceleri geliyo.Kına gecelerinde neydi o bindallı mı? Abi baktım şimdi de cidden bindallıyı andırıyor bence. (Bindallı için : buraya) Zaten o kıyafete bindallı adını kim koyduysa yani çok mu düşünmüş? Neyse. Tamam fıstık gibi ablalar giyince belki güzel oluyor ama düşünsene bunu giyip çıktın akşam? Of ben bu feyşın işlerinden anlamıyorum galiba...

Şapkada kulaklı şapkan , ayakkabıda zımbalı botun yoksa bizimla deyılsın.

Bu kışın şapkalar dünya tatlısı : 


Zımbalı botlar da çok bebeksi.


Ama Allah aşkına ablanın teki böyle güzel bot giyiyor üstüne saçmasapan bi şeyi geçirmiş,ayakkabı ağlıyor,zımbalar ağlıyor,ben ayrı ağlıyorum...

İster army diyelim ister military diyelim bu sene "asker stili" çok moda oldu. 


Askerdeki İzzet giyince değil de LookBook kızı Melissa giyince güzel duruyor bunlar da,ne yapalım...

Esas benim takıldığım "asker + kot" modası.


Kot gömlek modası zaten geçtiğimiz bahardan beri vardı.Kot desenli gömlekler,ayakkabılar.Bir de bunu asker deseniyle kombinlerseniz braavva diyorum.Üçüncü resimdeki abla asker+kot+zımba yaparak harika bir mix yapmış.

Baba kazakları 


Umarım sonsuza kadar bitmez dediğim tek trend bu. Allah'ım kazakları ne kadar seviyorum anlatamam.Bu kış da bol kazaklar,sanki babanızın ya da erkek arkadaşınızın kazağını giymişsiniz görünümlü kazaklar çok moda.Allahım böyle moda olsun hepimiz feyşın kölesi olalım.Giy güzeller güzeli kazağını giy altına taytını. İster sal saçını ister hemen at kuyruğu yapıver. Çok seviyorum sizi kazaklar.

Eldivenler


Eldivenlerde de deri ve zımbayı görüyoruz sevgili moda tutkunu arkadaşlarım.Eline zımbayı kapan hemen nereye bulduysa koymuş.Ben kullanamam ama çok şık. Tabi bunları elimizde kullandığımızda üstümüze başımıza da ona uygun giyiniyoruz arkadaşlar...Lütfen biraz dikkat.



Benim gözümde bu kış bu şekilde geçti.Modayla alakası sadece birkaç blog takip etmek ve "aa o ne giymis bu ne giymis" seviyesinde olan bir insanım.Umarım sizler de katılıyorsunuzdur.Yaza doğru bakalım neler göreceğiz. Herkese kocaman sevgiler ♥



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder