30 Ağustos 2012 Perşembe

Aşk-ı Memnu



Sanırım ölene kadar ne zaman izlersem izleyeyim hep aynı heyecan olacak içimde.Yeri gelince sinirlenicem Behlül'e bağırınıcam,yeri gelicek ağlayacağım.Ama hiçbir zaman bıkmayacağım.Ama şimdi gel gelelim bu olayda kim suçlu? Geçenlerde otururken arkadaşıma bence Bihterle Behlül'ün yaptığı çok da yanlış bir şey değildi dedim.TAMAM BAĞIRMAYIN.Yanlış ama ben Bihter'i o kadar çok tutuyorum ki sanarsınız annem,babam.Her neyse ben ölürüm,içimdeki aşk-ı memnu aşkı ölmez benim.
Karakterleri tek tek inceleyecek olursak Bihter is my girl. Öncelikle bu bilinsin.





Bihter :

Bihter'i neden bu kadar çok seviyorum ; öncelikle kadın seviyor.Çok seviyo.Ölecek kadar.Behlül gibi dangalak bir densizi seviyo kadının suçu bu.Ne yapsın? Öldü kadın sevgisinden ya ÖLDÜ! Bildiğin gerizekalı Behlül yüzünden öldü benim bebişim.Kaç kere denedi! Kaç kere şans verdi. Belki dedi.Bu sefer dedi.Gidelim dedi.Ama ne oldu. Gül gibi kadın gitti.Sen öldün ya Bihter,biz öldük.Allah'ım hala acısı buramda.Hani o Nihal'in gelinliğiyle merdivenlerden indiği sahne varya..O çaresizlik,o acı. :((




Behlül :

Ben senin aklına tüküreyim.Sen ne gerizekalısın ya ? Zaten benden sarı saçlarınla ve o bozuk karakterinle karı gibisin,SÜREKLİ KAÇMAKLA OLMUYOR BU İŞLER.Nasıl nefret ediyorum senden bir bilsem Behlül.Bi kere sen en başından kadının yengen olduğunu biliyo muydun bilmiyo muydun? Kadın seninle bunu bilerek beraber oldu,seni bunu bilerek sevdi.Sen ne sonradan dönüyosun?Sen çocuk musun da saç kestirme tarzı oyunlara giriyorsun? Ay nys gne snrlndm bn snrm..Aşk-ı memnu'da karakteri olmayan tek karaktersin,gözüme gözükme.




Nihal :

Canım. 1.42 boyunla yani yaptıklarına bak. Seni sevmiyorum fakat nefret de etmiyorum.Ancak Matmazel'e kötü davrandığın her saniye için seni boğabilirim.Sen kimsin ki Firdevs'e uyup benim bebişimi Deniz hanımı üzüyorsun?Neyse.Allah'ından bulacaksın;)) KIPSSS.Ayrıca o kadar paran var ve hala o kadar kezbansın ki.Saçları kestirince kezbanlıktan kurtuldun mu sandın piyanistim benim?Bi kere TAKLIM ne be ablacım. TAKLIM ne?Behlül'le birbirimizi seviyoruz dedin anladık,ama sen neden ertesi gün gidip akşam işi pişirdik zaaa diyorsun Bihter'e?Sen ne salaksın ya.



Ednan :

Ah benim canım.Yaralı ceylanım.Güzel bıyıklım.Sen herkesi boşver de benim babam ol , olmaz mı? Hem ben sınavlara girip bayılmam,ne dersen yaparım.Evlenmem de öyle.Dizinin dibinde olurum babişkom olmaz mı?İşletme de okuyorum,gelirim şirketin başına?He tontişim?Ah Adnan'ım , gidip atölyende tahtalarla uğraşacağına azıcık karına dikkat etseydin ya.Boynuzların Türkiye'nin dört bir yanından gözüküyor,çooozülüyorum :(




FİRDEVS YÖREOĞLU :

Herkes 1 dakikalık saygı duruşuna geçsin.Farkındaysanız gelmiş geçmiş en önemli karakterlerden birinden bahsediyorum.Melih Bey Takımı'nın başrolü. Kadın beraber olsunlar isterse adamlar beraber oluyo,ayrılacaklar o evlilik olamaz diyorsa hopp napıyor ediyor o iş bitiyor.İDOLÜMSÜN FİRDEVS HANIM.Ayrıca güzelliğine hiç değinmiyorum neyse. Hayatımın çoğu anında "sen Bihter Ziyagil'sin aptallık etme!" repliğini duyuyorum.



Peyker :

Ah benim saftoron Peyker'im. O nivea dudak koruyucusu sürüp gezen kocayla ve o çocuklarla işin çok zor.Ama seviyorum seni bi şey demicem.

                                              #senin bu pozlarını ne yapacağız be Nihat?
Nihat :

Ah salak nihat.Sen kimsin ki olayların peşine takılıyorsun? Sen kim köpeksin be Nihat? Öyle babadan böyle oğul mu çıkar be niho.Senden olsa olsa Nihat Hatipoğlu olur bak yemin ediyorum.Defol git şirketten de peykoşun hayatından da defol git.



Hilmi Önal :

Adamın dibisin karşiiim.Ama Elif'le olan durumda sana kızmıştım çok.(Elif'i hiç sevmiyorum da) Azminden dolayı seni tebrik ediyorum.Seni de çok seviyorum.



Çetin  Özder :

Sen ne biçim konuşuyon be adam.Cidden şiir kitabı yutmuş gibisin.O ne cümleler be!Zaten benim gözümde kahvaltıya inmesi için Firdevs Hanım'a çiçek yolladığın gün bitmiştin.Romantiklik olur da sen de bi ayarını tutturamıyosun.Ama olaylardan sonra nasıl toz oldun.Çetin tozzzz;))) Seni çakal seni.



Bülent : 

Bihter'e aşığım ama ona anne demen gerçekten ultra yapmacıktı kabul edelim bunu.Onun dışında benim bebeğimsin.



Matmazel :

Deniz Hanım.. Platoniklik konusunda bir idol,bir ikon,bir markasınız.Nasıl o aşkı 1000 sene içinizde tuttunuz?
Adama gidip hiç anlatasınız gelmedi mi! Sadece platoniklik değil tabii eye-liner konusunda da bir idolsunuz.Eyeliner olmadan asla ; MATMAZEL. Ayrı eve çıkmakla da çok doğru yaptın bebişim,brava.




Ahsen Hala :

Dünyanın en gereksiz insanlarında top 5'tesin bebişim.Seni evde kalmış kız kurusu seni.



Beşir :

Öksürürken geber.Daha da bir şey demiyorum.Seni Emre Altuğ kılıklı yalı kazığı seni.

# mutfak tayfasını daha sonraki bir yazımda incelemeyi düşünüyorum.ya da belki incelemem.bilmiyorum.ama i hate cemile.



                                                  her şeyi anlatıyor bu resim bence.                                               
aile resmi , we miss you!
                                                         çoook üzülüyorum.
                                          ve en önemli sahte : - anne ben ölüyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder