16 Ağustos 2012 Perşembe

doktor ela ve doktor levent

Yaz geldi ve yazla beraber " Doktorlar " da tekrar hayatımıza girdi.. Ay nasıl nefret ediyorum bu diziden. Ama tabii gece evde saçma saçma otururken sahur programı izleyip çarpılmak istemediğim için televizyonda doktorlar açık duruyor. Çok sevdiğimden değil yani.. Yanlış anlaşılmasın. Ela'nın ve diğer hemcinslerimin adına bu yazıyı yazmayı kendime borç bildim.




Seven sevmeyen,izleyen izlemeyen herkes bilir. Bizim Kutsi'nin asistan Ela'yla olan aşkını. Ama ben heralde o bölümleri bi ara kaçırmışım neden bu adam evlenmedi bizim Ela'yla neden?

Şu güzelliğe bakın. Ela'm <333



Denk geldiğim kadarıyla şunu biliyorum birbirlerini çok seviyorlar ve o tipsiz Kutsi güzeller güzeli benim bebeğim Ela ile evliliğe kadar gidiyor. Ama neden düğünde  terkediyo o densiz? Neden!

Ela düğünde terkedildikten sonra ülkeyi de terkediyor tabi. Ah benim canım kızım! Aradan aylar geçmesine rağmen ona buna Ela diye anlatıyor Kutsimiz.Eee madem çok seviyosun neden nikaha 5 kala bırakıyosun kızı be adam! 


BİDE ŞU TİPE BAK :


Yok  "sevmek her şeye yetmez " , " sevgi her şey değildir " triplerine mi girdin DOKTOR LEVENT?
Yoksa sende " evlilik korkusu " mu var bebişim?
Noldu  12 kere evlendin de 13.den mi korkuyosun paşam?
Güvenemiyorsan eğer bu aşamaya kadar nasıl geldin aşkitom?




Beni bu saatte sinir ettiğin için sana bu yazıyı yazıyorum ve seni bir kez daha kınıyorum Kutsi.
O kızı masada bırakmayacaktın.
Bizi sinir etmeyecektin.
Nys sn dha ii blrsn.
İyi geceler.


son olarak da şunu paylaşmak istiyorum ne zaman baksam : asdhajdajsdhasd

https://p.twimg.com/AsuVJGcCMAA-SOW.jpg:large

merak edenler için : Doktor Suat ve Zenan aşkını başka bir postta irdelemek üzere şimdilik hoşçakalın.

1 yorum:

  1. aslında adama çok da suç atmamak lazım çünkü çocuk sevgisi bayağı büyükken Ela'nın çocuğu olmama riskini hazmedemiyor. Ama kesinlikle gelinlikle bırakmamalıydı

    YanıtlaSil