12 Temmuz 2013 Cuma

Mistresses


Herkese merhaba! Sizlere yeni başladığım , biricik dizimden bahsetmek istiyorum. Mistresses

4 kadının aşk,iş,aile hayatlarını konu alan, Sex and The City etkisi yaratmasa da bu yaz sıcağında güzel giden bir dizi. Şu an henüz 6 bölüm yayınlandı ve ben her seferinde büyük bir heyecanla öbür bölümü çıksın diye bekliyorum.ABC'nin yeni draması Mistresses bizim ülkemizde de çok sevilecek gibi duruyor!


Gelelim karakterlerimize ;



Savannah 'Savi' Davis 

Ben en çok Savi'yi seviyorum.Güzeller güzeli Alyssa Milano ne kadar da yakışmış bu role.Neden bilmiyorum ama belki de iş yaşamındaki tavrı,belki kırılganlığı buna sebep.Kendime en yakın bulduğum karakter bu.Güzeller güzeli bir kocası var.En çok da ilerleyen bölümlerde onun başına neler gelecek diye bekliyorum. Bebekleri olmayan çiftimiz Savi ve biricik eşi Harry'i biraz zor günler bekliyor gibi. O da ne? İş yerindeki yakışıklı zenci Dominic mi? :)



April Malloy 

Allah'ım bu nasıl güzellik. Bu kadına bayılıyorum.Rochelle Aytes nasıl daha önce benim dikkatimi çekmemiş,kendime çok kızıyorum. Çok sevdiği eşi vefat ettikten sonra kızını tek başına büyüten bu kadının da sıkıntısı inanın hiç bitmedi.Dünya tatlısı kızını da çok sevdim. Eşin ölmüş.Yıllar geçmiş,kocanın seni aldattığını öğreniyosun hem de yanında bi çocukla kapıya gelen bir metresten! Upps çok ipucu verdim. Ama bakalım belki de önümüzdeki günlerde böyle olmadığını öğreniriz ne dersiniz? 



Josslyn Carver 

Evet geldik mahallenin delisine. Şaka şaka. Dizimizin yaramaz kızını Jes Macallan oynuyor.Gayet de güzel oynuyor.Dizimizin "uzun bacak kontenjanı" olarak kendisini görebilirsiniz.Dörtlünün en rahatı olan "Joss" ablası "Savi'ye" hiç benzemiyor. Rahat dediysem,inanın bana GERÇEKTEN RAHAT.Bakalım belki bu tezat ileride bizlere başka şeyleri ortaya çıkarır ? 




Karen Rhodes 

Iyy. En sevmediğime geldik. Yunjin Kim bu rolü oynamasa da olurmuş. Nasıl mıymışık nasıl sinsi geliyo bu kadın bana anlatamam size. Diziyi çok sevmiş olmasam atlıcam onun sahnelerini. Hem evli adamla yat kalk hem de ölümüne yardım et...Neyse ben sevmedim siz de sevmeyin bu çirkini. Umarım bunları okumazsın Yunjin :( Ama seni hiç sevmiyorum.


Özetlemek gerekirse aşkları,sırları ve en güzeli de 4 kadının birbiriyle olan ilişkisini anlatan bu diziyi ben çok sevdim. Özellikle merak ettim birkaç soru var ve önümüzdeki bölümlerde cevabını öğrenmeyi bekliyorum. Eğer izlerseniz siz de benim gibi düşüneceksiniz buna eminim. O yüzden spoiler yok :) Herkese sevgiler. 

2 yorum: